Translate

18 Eylül 2012 Salı

ÇEKİLİŞ

HOBİLEMECE  ADLI BLOG ARKADAŞIMIN ÇEKİLİŞİNE BUYRUN


http://hobilemece.blogspot.com/2012/09

Kutlayalım

Ne zamandır tatil, sıcak falan derken aktivite yapmadık madem ki, ve yine madem ki blogum 1 yaşını doldurdu, izleyicilerim 400'ü geçti ve yine madem ki, ben 1 yaş daha yaşlandım bu yeryüzünde, hepsini birden kutlayalım istedim.

Kuralları biliyorsunuz, katılmak isterseniz yorum bırakıyorsunuz, çekilişimi blogunuzda duyuruyorsunuz, 21 Eylül'e kadar bunları tamamlıyorsunuz ve sizlerle daha önce paylaştığım ve "sahibini beklemeye başladı" diyerek ilk sinyalleri verdiğim Kanvas Transfer Pano'mu kazanmaya bir adım daha yaklaşıyorsunuz, 24 Eylül Pzt. de sonuçlar karşınızdaaa...

Haydi, katılımlarınızı bekliyorum, yine yanımda olun ve geçen 1 yılda olduğu gibi bu kutlamada da yine beni yalnız bırakmayın.
/kutlayalm.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder