Translate

27 Ağustos 2012 Pazartesi

çekiliş

TOZ PEMBE NET'TEN HEDİYELER HAYDİ SİZDE KATILIN

Kulaklık Yada Saç Şekillendirici HEDİYE

İlk çekilişimiz vatana millete hayırlı uğurlu olsun:)
İlk hediyeler için aslında biraz zorlandım ama sanırım en iyisi oldu.
Az çok hepimizin ihtiyaç duyduğu şeyler:)
Bundan sonraki hediye çekilişlerim daha çok bloğumun ziyaretçi kitlesinin istekleri doğrultusunda olacak...
Ben ikisi arasında seçim yapamadım siz seçin istedim.
HEDİYELER

YADA

Çekilişe katılıp kazanan arkadaşa bu hediyeler arasından seçtiği herhangi birini göndereceğim.

Katılım şartlarım oldukça basit:)
-Bloğumun izleyicisi olmanız.
-Hediye çekilişini bloğunuzda duyurmanız.
-Bloğunuz yoksa Facebook yada Twitter hesabınızdan duyurmanız.
-Son olarak bunları yaptığınıza dair bu yazının altına yorum bırakmanız.

Herkese bol şanslar diliyorum.
Katılım yalnızca Yurtiçi içindir. Çoz üzgünüm.
Son katılım 30 Ağustos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder